گروه تواشیح شهید ابراهیم هادی

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

اجرای تواشیح در مسجد ولیعصر عج

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۵۱ ب.ظ

شهادت پیامبر و امام حسن مجتبی(ع) تسلیت باد.

بر چهره عالم غبار غم نشسته              پیغمبر اکرم ز دنیا دیده بسته

شهر مدینه غرق در آه و فغان است    روز عزای خاتم پیغمبران است

از چشم زهرا اشک دانه دانه ریزد      دیگر رسول الله ز بستر برنخیزد

گاهی به طعنه رشته ی جانش گسستند               گاهی به سنگ کینه دندانش شکستند

 بر چهره عالم غبار غم نشسته             پیغمبر اکرم ز دنیا دیده بسته

زهرای هجده ساله می سوزد سراپا            مولا امیرالمؤمنین گردیده تنها 

   یا رسول الله

  یا نبی الله

الله الله   الله الله

مدینه گریه کن با من که من تنهای تنهایم         ز سوز سینه می سوزم ولی در فکر زهرایم

امام مجتبایم گل باغ ولایم غریبم من غریبم

برو باد صبا بر گو به زهرا شرح حال من            به پایت می رسد امشب غم و رنج و ملال من

امام مجتبایم گل باغ ولایم غریبم من غریبم

برای دانلود فایل صوتی اینجا کلیک کنید

نظرات  (۱)

با عرض سلام و خسته نباشید

مفتخر هستیم افتتاح سرویس وبلاگدهی نت لاگ با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا را به عرض شما برسانیم.

www.nlog.ir 

           امکان انتقال کامل مطالب وبلاگ فعلی به وبلاگ جدید خود در نت لاگ بصورت اتوماتیک

www.nlog.ir         

نت لاگــ سیستمی قدرتمند مبتنی بر پایه جدیدترین تکنولوژی روز میباشد و به شما این امکان را میدهد تا بتوانید به سادگی وبـلاگ شخصی, مذهبی, ورزشی و یا شرکتی خود را ساخته و به انتشار محتوای خود بپردازید . ثبت وبـلاگ در نت لاگ کاملا رایگان می باشد و شما میتوانید در چند ثانیه وبـلاگ مورد نظر خود را ایجاد نمائید.

www.nlog.ir

دارای انجمن پشتیانی برای سرویس دهی بهتر به کاربران عزیز

انجمن پشتیبانی سرویس وبلاگ دهی نت لاگ        http://forum.nlog.ir/

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی